نوستالژی؛ رونالدو در فصل اول حضورش در رئال مادرید چند گل زد؟

نوستالژی؛ رونالدو در فصل اول حضورش در رئال مادرید چند گل زد؟

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی به تازگی به پاریسن ژرمن پیوسته است و به زودی اولین فصل حضور خود در پاریسن ژرمن را استارت خواهد زد اما کریستیانو رونالدو، رقیب دیرینه او که در دهه گذشته رقابتی جذاب با او داشت در اولین فصل حضورش در رئال مادرید چند گل به ثمر رساند؟

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در تابستان 2009 از منچستریونایتد به رئال مادرید و در آن زمان رکورد نقل و انتقالات را از نظر مالی شکست. بنابراین فصل اول حضور کریستیانو رونالدو در رئال مادرید همان فصل 2009/10 به حساب می آید که فوق ستاره پرتغالی کار خود را در رئال مادرید تحت هدایت خوزه مانوئل پیگرینی آغاز کرد.

رونالدو در فصل اول حضورش در رئال مادرید جامی به دست نیاورد اما آمار او از نظر گلزنی خوب و قابل قبول بود به طوری که فوق ستاره پرتغالی در فصل اول حضور خود در رئال مادرید، در 35 بازی 33 گل به ثمر رساند و شروع خوبی داشت.

همانطور که گفته شد رئال مادرید با هدایت پیگرینی در فصل 2009/10 هیچ افتخاری به دست نیاورد و در نهایت پیگرینی از رئال مادرید برکنار شد و ژوزه مورینیو به جای او نشست و کریستیانو رونالدو در رئال مادرید مورینیو توانست اولین جام های خود در رئال مادرید را به دست بیاورد. اولین جامی که رونالدو در رئال مادرید به دست آورد به کوپا دل ری 2010/11 بر می گردد.

1470