سوژه روز؛ تمام مشکلات ادووکات در تیم ملی عراق

سوژه روز؛ تمام مشکلات ادووکات در تیم ملی عراق

پایگاه خبری فوتبالی- حریف تیم ملی در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی چه مشکلاتی دارد؟

به گزارش فوتبالی، ابراهیم الدیلمی نویسنده رسانه گل میکس در گزارشی به این نکته اشاره کرده که تیم ملی عراق، خیلی دیر برای مرحله نهایی انتخابی جام جهانی استارت زده و این نگرانی وجود دارد که دیک ادووکات نتواند در زمان لازم، شاگردانش را به انسجام تیمی لازم برساند.

مربی هلندی در تمرینات تیمش متوجه این موضوع شده که برخی بازیکنان اگر چه در تمرینات شرایط خوبی دارند اما در بازی نمی‌توانند انتظارات او را به طور کامل برآورده کنند.

یکی از مشکلاتی که ادووکات با آن روبرو شده، ضعف برخی شاگردانش در استفاده از پای غیرتخصصی‌شان است. مشکلی که در فوتبال روز دنیا تا حد زیادی حل شده به نظر می‌رسد.

تحلیلگر گل میکس در ادامه گزارشش سراغ دیگر مشکلات عراق رفته و از دید او، مدافعان این تیم در دفع توپ‌های بلند ضعف دارند ضمن آنکه ادووکات هنوز نتوانسته بازیکنی را پیدا کند که بتواند نظم خوبی به خط میانی تیمش بدهد و او به دنبال یک هافبک تمام عیار است.

مربی هلندی که با رویای رساندن عراق به جام جهانی عراق هدایت این تیم را به عهده گرفته، کار سختی برای رسیدن به این هدف دارد و باید دید او می‌تواند رویای عراقی‌ها را برآورده کند یا نه.

۲۶۵۴