مورد جالب سرمربی جدید عراق؛ فرار مجدد از بازنشستگی

مورد جالب سرمربی جدید عراق؛ فرار مجدد از بازنشستگی

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی جدید عراق برای بازگشت به دنیای فوتبال، برای چندمین بار بی خیال بازنشستگی شد.

به گزارش فوتبالی، بالاخره تکلیف جانشین سرکو کاتانچ مشخص شد و عراقی‌ها که مدت نسبتا زیادی منتظر کارلوس کی‌روش بودند، نهایتا با دیک ادووکات هلندی به توافق برسند تا این مربی سرشناس، تبدیل به دومین مربی هلندی حاضر در گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی در قاره آسیا شود. همانطور که در جریان هستید برت فن مارویک سرمربی تیم ملی امارات است.

ادووکات در شرایطی هدایت تیم ملی عراق را قبول کرد که طبق گزارش سایت  thescottishsun، بعد از جدایی از فاینورد در پایان فصل گذشته، تصمیم گرفته بود که دیگر فعالیتی در فوتبال نداشته باشد.

سرمربی عراق که مسن‌ترین مربی شاغل در لیگ هلند – با 72 سال و 351 روز- محسوب می‌شود، در شرایطی دوباره به دنیای فوتبال برگشت که پیش از این 4 بار و در مقاطع مختلف اعلام کرده بود که دیگر فعالیتی در مستطیل سبز نخواهد داشت اما حالا تیم ملی عراق بیست و پنجمین تجربه سرمربیگری ادووکات به حساب می‌آید و این احتمال وجود دارد که حضور او در دنیای فوتبال به عنوان سرمربی، به 42 سال برسد.

با حضور ادووکات در عراق، حالا اسکوچیچ و شاگردانش برای رسیدن به جام جهانی قطر باید از سد تیمهای دو مربی سرشناس هلندی عبور کنند.

1984