مورد جالب سرمربی عراق؛ هلندی ثروتمند

مورد جالب سرمربی عراق؛ هلندی ثروتمند

پایگاه خبری فوتبالی – سرمربی جدید تیم ملی عراق، در کشورش به عنوان یک مربی ثروتمند محسوب می‌شود.

به گزارش فوتبالی، دیک ادووکات که بعد از جدایی از فاینورد در پایان فصل گذشته، برای چندمین بار خبر بازنشستگی‌اش را اعلام کرده بود، دوری از مستطیل سبز را طاقت نیاورد و بعد از منتفی شدن حضور کارلوس کی‌روش در عراق، با فدراسیون فوتبال این کشور به توافق رسید تا یکی از رقبای تیم ملی ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی باشد.

رسانه Iraqi sport talk در گزارشی از قول منابع هلندی به یک سوژه جالب پرداخته است. اینکه سرمربی جدید عراق – که بیشتر از 40 سال است که به عنوان مربی در دنیای فوتبال حضور دارد – چقدر دارایی دارد؟

بر اساس این گزارش، دیک ادووکات با ثروتی حدود 23 میلیون یورو  تا قبل از سال 2012، ثروتمندترین مربی هلندی دنیای فوتبال محسوب می‌شود. او از سال 2012 به بعد در تیمهای مختلفی کار کرده که قطعا در این چند سال رقم قابل توجهی – حدود 10 میلیون یورو - به ثروت او اضافه شده است. برای مثال او در زمان حضور در فاینورد، برای یک فصل، یک میلیون یورو دریافت کرد.

در بخش دیگری از این گزارش به این نکته اشاره شده که سرمربی جدید عراق علاقه زیادی به سرمایه‌گذاری در بخش املاک دارد و برای مثال به تازگی ویلایی به قیمت 2.4 میلیون یورو خریده است.

۲۶۵۴