عکس؛ مدافع چپ رئال مادرید در کنار اسطوره محبوبش

عکس؛ مدافع چپ رئال مادرید در کنار اسطوره محبوبش

پایگاه خبری فوتبالی - مارسلو مدافع چپ برزیلی رئال مادرید که با رفتن راموس به کاپیتان اصلی تیم تبدیل شده، شب گذشته از فرصت بازی دوستانه رئال مادرید و میلان استفاده کرد و با پائولو مالدینی مدیر ورزشی میلان و یکی از بهترین مدافعان تاریخ فوتبال عکس گرفت.

به گزارش فوتبالی، مالدینی در دوران فوتبالش در پست دفاع چپ و دفاع میانی درخشان بود و عملکرد خوبی از خود ارائه داد و حالا مدیر ورزشی میلان است که در تصمیم های مهم مدیریتی روسونری ها نقش مهمی ایفا می کند.

مارسلو به نظر می رسد که علاقه ویژه ای به مالدینی داشته و به همین خاطر از فرصت بازی دیشب استفاده کرد و با مالدینی عکس گرفت. البته پائولو دیشب گپ و گفتی هم با کارلو آنچلوتی سرمربی سابق خود در میلان داشت و مارسلو نیز در کنارشان عکس گرفت و نوشت:" در حال گوش دادن و یادگیری."

مالدینی بدون تردید یکی از بهترین های تاریخ فوتبال چه در پست دفاع میانی و چه در پست دفاع چپ بوده است و معمولا در اعلام اسامی منتخب بهترین های تاریخ در تیم برتر سال جای می گیرد. مارسلو البته در سالهای اخیر افت کرده است و آخرین سال قراردادش با رئال را سپری می کند که پوشیدن بازوبند کاپیتانی به او انگیزه ویژه ای داده است.

4125