تیپ عجیب مدافع بارسلونا در مراسم وداع مسی؛ با لباس بسکتبال!

تیپ عجیب مدافع بارسلونا در مراسم وداع مسی؛ با لباس بسکتبال!

پایگاه خبری فوتبالی - کاربران شبکه های اجتماعی به شدت از سرجینیو دست به خاطر تیپی که برای حضور در مراسم وداع با لیونل مسی اسطوره بارسلونا انتخاب کرده بود، انتقاد کردند.

به گزارش فوتبالی، دست به یکی از سوژه های داغ شبکه های اجتماعی در مراسم وداع مسی تبدیل شد چرا که به جای لباس رسمی یا حداقل تیپی محترمانه و ساده، تصمیم گرفته که لباس بسکتبال بپوشد. در حقیقت دست می توانست تیپ های مختلفی را انتخاب کند اما در نهایت به سراغ عجیب ترین تیپ ممکن رفت!

بازیکنان بارسلونا، کاپیتان و اسطوره های تیم کاتالان همچون ژاوی و پویول خودشان را به مراسم وداع مسی رسانده بودند اما تیپ هیچ کسی به اندازه تیپ دست عجیب نبود چرا که با پیراهن بدون آستین و شورت در این مراسم حاضر شده بود. در حقیقت در حالی که مسی مراسمی کاملا احساسی را آغاز کرده بود و اشک می ریخت، هم تیمی آمریکایی الاصلش تیپی را انتخاب کرده بود که بیشتر مناسب مکان های ورزشی است!

فوتبالدوستان به شدت تیپ این بازیکن 20 ساله را در یک مراسم رسمی مورد تمسخر قرار داده اند. یک کاربر نوشته است:"دست من را کشت، با یک لباس بسکتبال در مراسم حاضر شد!" و دیگری نوشت:"وقتی قرار است ساعت 12 ظهر در مراسم کنفرانس مسی باشی اما یک ساعت بعدش باید با دوستانت در پارک بازی کنی!" و دیگری نوشته است:"نمره 5 از 10 برای تیپ دست."

4125