شوخی اینستاگرامی مدافع بارسلونا با کوتوله کردن مسی!

شوخی اینستاگرامی مدافع بارسلونا با کوتوله کردن مسی!

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد که سرجینیو دست رابطه‌ی خوب و صمیمانه‎ای با لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا دارد چرا که او به تازگی با انتشار یک تصویر در بخش استوری‌های اینستاگرامش با خودش و لئو مسی شوخی کرده است و در واقع او را به صورت مینی یا کوچک شده در آورده است تا تصویر جالبی در مقابل توپ بزرگ به ثبت برسد.

به گزارش فوتبالی، این روز ها تصاویر جالبی از بازیکنان به صورت مینی منتشر می‌شود و با توجه به طبیعی بودن اندازه‌ی توپ و میدان و فقط کوچک شدن بازیکن، فرم بامزه‌ای در این تصاویر به وجود می‌آید. اکنون سرجینیو دست تصویری از مینی شده‌ی خودش در کنار لیونل مسی را در استوری های اینستاگرامش منتشر کرده است تا به نوعی با او شوخی کرده باشد.

البته لیونل مسی و سرجینیو دست رابطه‌ی دوستانه و صمیمانه‌ای با هم دارند و راحت هستند چرا که چندی پیش هم لیونل مسی با سرجینیو دست در تمرینات بارسلونا شوخی دستی کرده بود و به نظر می‌رسد که اکنون این مدافع کناری بارسلونا با استوری اینستاگرامی خود با مسی شوخی کرده است و به نوعی پاسخ شوخی او در تمرینات را داده است. این تصاویر فان از بازیکنان در مدت اخیر در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده که سرجینیو دست یکی از آن‌ها را در اینستاگرام خود منتشر کرده است.

1470