شمارش معکوس برای اعلام اولین بمب تابستانی منچسترسیتی

شمارش معکوس برای اعلام اولین بمب تابستانی منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی در آستانه اعلام انتقال جک گریلیش هافبک انگلیسی استون ویلا با بیش از 100 میلیون یورو قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، دیلی میل گزارش داده است که خرید گریلیش همین امروز و تا ساعاتی دیگر اعلام خواهد شد. تیم گواردیولا بدین ترتیب یکی از دو هدف اصلی خود در تابستان را به خدمت می گیرد و می تواند بعد از جذب کاپیتان استون ویلا روی خرید هری کین از  تاتنهام تمرکز کند. تیم انگلیسی در نظر دارد که هر دو ستاره تیم ملی انگلیس در یورو را به خدمت بگیرد و ترکیبش را این گونه تقویت کند.

گریلیش 25 ساله بدین ترتیب می تواند خط هافبک منچسترسیتی را تقویت کند و گام بزرگی در دوران فوتبالش بردارد. اولین بازی گریلیش ممکن است که همین شنبه در سوپرجام انگلیس مقابل لسترسیتی باشد. دی بروینه هنوز در حال ریکاوری از مصدومیتش است و بسیاری از ملی پوشان هنوز برنگشته اند و بدین ترتیب گواردیولا از ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه در بازی شنبه استفاده خواهد کرد.

از سویی استون ویلا نیز روی پول فروش گریلیش حساب ویژه ای باز کرده است. آنها تا کنون بیش از 70 میلیون یورو برای خرید بازیکنان هزینه کرده اند. بوئندیا و لئون بایلی خریدهای تابستانی آنها بوده اند در حالی که برای جذب تامی آبراهام از چلسی، تاد کانتول از نوریچ سیتی، جیمز وارد پروس از ساوتهمپتون و اکسل توانزبه از منچستریونایتد با تیم های دیگر رقابت می کنند.

4125