پیشنهاد صد میلیون پوندی منچسترسیتی به ستاره انگلیسی

پیشنهاد صد میلیون پوندی منچسترسیتی به ستاره انگلیسی

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه منچسترسیتی پیشنهاد صد میلیون پوندی خود را برای جذب جک گریلیش کاپیتان استون ویلا روی میز مذاکره گذاشت. 

به گزارش فوتبالی، چند وقتی است که پپ گواردیولا و سران منچسترسیتی به دنبال جذب یک هافبک طراح و خلاق هستند و جک گریلیش ستاره انگلیسی استون ویلا یکی از گزینه‌های جذاب لیست است. 

به نقل از سایت گل، منچسترسیتی به نسبت فصول گذشته، پنجره نقل و انتقالاتی آرامی را پشت سر می‌گذراند. آن‌ها هنوز جایگزین مناسبی برای سرخیو آگوئرو که به بارسلونا پیوست، پیدا نکردند و علاوه بر آن، اریک گارسیا مدافع اسپانیایی را نیز از دست دادند. گارسیا نیز همراه با آگوئرو به نیوکمپ رفت تا فصل بعد در اسپانیا توپ بزند. با گذشت حدود یک ماه از شروع پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی، سیتیزن‌ها هنوز بازیکن سطح بالایی را به خدمت نگرفته‌اند. 

حالا تلگراف مدعی است که سران سیتی برای جذب جک گریلیش، پیشنهاد صد میلیون پوندی به استون ویلا ارسال کرده‌اند. مدافع عنوان قهرمانی در نظر دارد تا فاصله خود را با تیم‌های رقیب حفظ کند. گفته می‌شود که جک گریلیش هدف اول پپ گواردیولا در تابستان خواهد بود. 

جک گریلیش در فصل گذشته موفق شد آمار شش گل و ده پاس گل را به نام خود ثبت کند. او همچنین در مسابقات یورو 2020 نیز حاضر بود، اما موفق به گلزنی نشد و تنها دو پاس گل داد.

4416