منچسترسیتی در آستانه خرید هافبک انگلیسی با 116 میلیون یورو

منچسترسیتی در آستانه خرید هافبک انگلیسی با 116 میلیون یورو

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی در بازار نقل و انتقالات تابستانی مشت محکمی به روی میز خواهد کوبید.

به گزارش فوتبالی، سیتی هفته هاست که به مذاکره برای خرید هری کین ادامه می دهد و حالا در مسیر جذب جک گریلیش از استون ویلا با مبلغ 116 میلیون یورو قرار دارند و می خواهند که این بازیکن را به گران ترین بازیکن بریتانیایی تاریخ تبدیل کنند. دیلی میل گزارش داده است که گریلیش به احتمال فراوان در پایان یورو راهی تیم گواردیولا می شود.

گریلیش 25 ساله بهترین فصل دوران فوتبالش را داشته و توانسته خودش را در تیم ملی انگلیس زیر نظر ساوتگیت جا بیاندازد. مذاکرات میان منچسترسیتی و استون ویلا خیلی خوب پیش می رود و به نظر می رسد که هزینه ای که سیتی برای جذب این بازیکن انجام می دهد مشکلی برای آنها در راه خرید هری کین ایجاد نمی کند. از سویی منچسترسیتی با فروش بازیکنانی نظیر محرز، برناردو سیلوا، لاپورت، گابریل ژسوس و استرلینگ می خواهد شرایط مالی خود را باثبات تر کند و قوانین فیرپلی مالی را رعایت کند.

گریلیش چهار سال دیگر با استون ویلا قرارداد دارد، باشگاهی که کل عمرش را در آن سپری کرده است. البته استون ویلا اخیرا به سراغ جذب بوئندیا از نوریچ سیتی با 40 میلیون یورو رفته است و شرایط خرید اسمیت رو از آرسنال را هم دنبال می کنند.

4125