هشدار مخیتاریان به رقبا: مدعیان برای کسب اسکودتو باید با رم رقابت کنند

هشدار مخیتاریان به رقبا: مدعیان برای کسب اسکودتو باید با رم رقابت کنند

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم رم معتقد است که تصمیم درستی برای ماندن در جالوروسی گرفته و این موضوع، تصمیم خود او و ژوزه مورینیو بوده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، هنریخ مخیتاریان، بازیکن 32 ساله ارمنستانی باشگاه آ اس رم اعتقاد دارد که هرگز در تصمیم خود برای تمدید قرارداد با گرگ ها شک نکرده است اما اذعان کرد که پیشنهاداتی نیز از سایر تیم های ایتالیایی و تیم هایی از خارج از این کشور داشته است.

مخیتاریان در مصاحبه با خبرنگاران رسانه ها گفت:

"من هیچ شکی برای ماندن در رم نداشتم اما می خواستم فرصتی داشته باشم تا بهترین تصمیم را بگیرم. پیشنهادات دیگری هم از ایتالیا و هم از خارج از این کشور داشتم اما تصمیم درست، ماندن بود."

اختلاف با ژوزه مورینیو، یکی از دلایل جدایی مخیتاریان از منچستر یونایتد بود اما بازیکن ارمنی تاکید کرد که مشکلات آن ها در منچستر مربوط به گذشته است و حالا نگاه او در رم همراه با مربی پرتغالی، رو به جلو است و ادامه داد:

"آن چه در منچستر اتفاق افتاد، به خاطرات پیوسته است. ما به عنوان افراد بالغ صحبت کردیم و هر دو می خواهیم در یک مسیر رو به جلو پیش برویم. تنها چیزی که امسال مهم است، این است که هر دو می خواهیم با رم برنده شویم."

مهاجم سابق آرسنال و منچستر یونایتد به رقبای خود در لیگ سری آ ایتالیا هشدار داد که رم برای مبارزه در مسیر قهرمانی آماده است:

"هرگز این گونه نبوده که صرفا برای تفریح بازی کنم. بدون کسب جام در پایان دوران حرفه ای بازی خود، چیزی برای شما باقی نمی ماند که به آن افتخار کنید. کسانی که قصد دارند امسال اسکودتو را فتح کنند، باید با رم رقابت کنند. من و هم تیمی هایم می خواهیم قهرمان سری آ شویم تا در تاریخ سازی باشگاه رم سهیم باشیم."

9404