چرخش 180 درجه‌ای نظر کومان؛ ماندنی شدن دو بازیکن گرانقیمت بارسلونا

چرخش 180 درجه‌ای نظر کومان؛ ماندنی شدن دو بازیکن گرانقیمت بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که به نظر می رسید جدایی آنتوان گریزمان و فیلیپه کوتینیو از بارسلونا برای کاهش دستمزدها در بارسلونا قطعی شده است، حالا رونالد کومان و  مدیران بارسا نظر خود را کاملا تغییر داده اند و می خواهند هر دو را حفظ کنند مگر آن که پیشنهادی نجومی برای آنها در یک ماه پایانی فصل نقل و انتقالات به دستشان برسد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا با معاوضه گریزمان و سائول مخالفت کرد چرا که حس می کرد که با این کار همچون ماجرای سوارز یک بازیکن را به حریف کادو می دهد. آس گزارش داده است که کاتالان ها گریزمان را بازیکنی درجه یک می دانند که دو سال پیش برای خریدنش 120 میلیون یورو هزینه کرده اند و کومان نیز از شرایط وی در پیش فصل کاملا راضی است. 

بارسلونا فعلا مذاکره ای با گریزمان برای کاهش دستمزدش نداشته هر چند که احتمال دارد این اتفاق رخ بدهد.  شرایط فیلیپه کوتینیو نیز تقریبا مشابه است. این بازیکن فصل گذشته به علت مصدومیت هشت ماه غایب بود اما کومان به سبک بازی بازیکن برزیلی علاقمند است و روی او  حساب می کند. به همین خاطر بارسا در صورتی که پیشنهاد  خوبی نرسد علاقه ای به جدایی این بازیکن هم نخواهد داشت و روی او برای فصل بعد حساب می کند.

4125