امیدواری بارسلونا به عدم بازگشت 4 نفر از 6 بازیکن قرضی‌اش در سایر تیم‌ها

امیدواری بارسلونا به عدم بازگشت 4 نفر از 6 بازیکن قرضی‌اش در سایر تیم‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - مدیریت باشگاه بارسلونای اسپانیا نمی خواهد بازیکنان قرضی اش به این تیم کاتالانی بازگردند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های اسپانیایی، بارسلونا در طول دو پنجره نقل و انتقالات در فصل 2021/2022 شش بازیکن را به صورت قرضی به تیم های دیگر داده است اما از میان آن ها، چهار بازیکن ممکن است هرگز به بارسلونا برنگردند.

گریزمان:

بارسلونا امیدوار است که آنتوان گریزمان به دوران حرفه ای خود در اتلتیکو مادرید ادامه دهد. بارسلونا حاضر نیست به این بازیکن دستمزد عجیب و غریب بدهد. 

کوتینیو:

فیلیپه کوتینیو در استون ویلا خوب بازی می کند و گلزنی کرده و پاس گل می دهد. اما باز هم حقوقش خیلی بالاست و این سؤال وجود دارد که آیا او در ترکیب فعلی بارسلونا تحت رهبری ژاوی قرار می گیرد یا خیر.

پیانیچ:

روزهای کومان به پایان رسیده است، اما میرالم پیانیچ همچنان برای یافتن راه بازگشت به نیوکمپ تلاش خواهد کرد. البته نه با سیستم فعلی بارسلونا. چون ژاوی ترجیح می دهد او در بشیکتاش ادامه دهد. 

کویادو:

دیدن بازگشت کویادو و ورود به تیم اصلی بارسلونا زیر نظر ژاوی دشوار است. او 10 بازی به صورت قرضی در گرانادا انجام داده و یک پاس گل نیز ثبت کرده است. با این حال، اگر صادق باشیم، او واقعاً به اندازه کافی برای کسب جایگاه در تیم اصلی بارسلونا تلاش نکرده است.

ایناکی پنا:

ژاوی هرناندز پس از رویارویی بارسلونا در اروپا با گالاتاسرای از پنا به شدت صحبت و حمایت کرد. ژاوی هرناندز خاطرنشان کرد که این بازیکن جوان همچنان یکی از دارایی های بارسلونا است. بنابراین، هنوز شانس زیادی وجود دارد که پنا به جمع شاگردان ژاوی هرناندز در نیوکمپ بازگردد و جایگاه خود را به دست بیاورد.

ترینکائو:

ترینکائو واقعاً در ولورهمپتون آن قدر درخشان نبوده است، اما پیامدهای مالی قرارداد قرضی او ممکن است بارسلونا را مجبور کند که او را بازگرداند در حالی که آداما ترائوره در جهت مخالف حرکت می کند. به علاوه، اگر ژاوی به بازیکن اعتماد کند، شاید بتواند از او بازیکن بهتری بسازد.

9404