ورمزیار: استقلال مقابل سپاهان حرفی برای گفتن نداشت/ باید نقاط ضعف آبی‌ها رفع شود

ورمزیار: استقلال مقابل سپاهان حرفی برای گفتن نداشت/ باید نقاط ضعف آبی‌ها رفع شود

پایگاه خبری فوتبالی- یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان پایتخت عملکرد خوبی مقابل تیم سپاهان نداشتند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، صادق ورمزیار، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شکست ۲ بر یک آبی‌پوشان پایتخت مقابل سپاهان درهفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی خوبی نبود. این بازی از نظر بار فنی، نکات خوبی داشت. سپاهان توانست از موقعیت‌های خود استفاده کند. استقلال همچنان در بخش دفاع و در خط هافبک مشکلاتی دارد.
او ادامه داد: سپاهان از عرض زمین استقلال به خوبی استفاده کرد و توانست با این حرکت موقعیت‌های خوبی بسازد و به گل برسد. این ضعف استقلال در این مساله باید هر چه سریع‌تر برطرف شود. به نظر من مرادمند،‌ دانشگر و یزدانی عملکرد مطلوبی نداشتند.

ورمزیار درباره دلایل شکست استقلال و نقاط ضعف این تیم در بازی مقابل سپاهان گفت: در بازی استقلال مقابل سپاهان، آبی‌ها چیزی برای گفتن نداشتند. من فکر می‌کنم بازیکنان ما خیلی از آن‌ها انگیزه لازم را برای بازی با سپاهان نداشتند و نتوانستند هماهنگی لازم را در این بازی به دست آوردند. بازیکنان کناری ما روز خوبی را در این مسابقه نداشتند و مجموع این شرایط باعث شد استقلال نتواند روز خوبی را مقابل سپاهان داشته باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره بازی آینده آبی‌پوشان پایتخت مقابل گل‌گهر سیرجان در نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد: بازی بسیار سختی در انتظار استقلال است. با اینکه شاید گل‌گهر تیمی نباشد که بخواهد جلوی استقلال بایستد اما این تیم انگیزه خوبی مقابل آبی‌ها خواهد داشت. استقلال اگر نقاط ضعف خود را برطرف کند، روز بسیار سختی مقابل گل‌گهر سیرجان خواهد داشت.

6641