اشتباه فاحش فن‌دایک در اولین بازی پس از مصدومیت

اشتباه فاحش فن‌دایک در اولین بازی پس از مصدومیت

پایگاه خبری فوتبالی - ویرجیل فن دایک در بازگشت از مصدومیت در بازی دوستانه لیورپول مقابل هرتابرلین مرتکب اشتباه عجیبی شد تا شروع خوبی را در فصل جدید نداشته باشد.

به گزارش فوتبالی، استوان یووتیچ مهاجم سابق منچسترسیتی روی گل چهارم تیم آلمانی، مدافع هلندی لیورپول را کاملا محو کرد. فن دایک تا پیش از ازی دیشب 9 ماه بود که بازی نکرده بود چرا که در بازی مقابل اورتون دچار مصدومیت شدیدی شده بود.

فن دایک در 20 دقیقه پایانی وارد زمین شد و حالا این اشتباهش بیش از هر چیزی در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است. هر چند که هواداران رقیب سعی کردند که فن دایک را به خاطر اشتباهش  و محو شدن در مقابل مهاجم هرتابرلین مسخره کنند اما لیورپولی ها از بازیکن تیمشان حمایت کردند و گفتند که این اولین بازیش پس از مصدومیتی طولانی بوده و به زودی در تیم جا خواهد افتاد.

در این صحنه وقتی یووتیچ در مقابل دروازه توی سر توپ زد، فن دایک کاملا محو شد و به خاطر تکلی که زده بود از صحنه کنار رفت تا راه را به روی  مهاجم تیم آلمانی باز کند. فن دایک البته هنوز در بازیهای دوستانه بعدی لیورپول فرصت دارد تا  به آمادگی مطلوب برسد و بتواند خاطرات روزهای خوبش در لیورپول را تکرار کند.

4125