کلوپ: فن دایک در برابر هرتابرلین به میدان خواهد رفت

کلوپ: فن دایک در برابر هرتابرلین به میدان خواهد رفت

پایگاه خبری فوتبالی - بالاخره بعد از مدت‌ها، ویرجیل فن دایک ستاره هلندی لیورپول بار دیگر می‌تواند به میدان برود. 

به گزارش فوتبالی، ویرجیل از زمان مصدومیتش در دیدار برابر اورتون در اکتبر سال گذشته، دیگر نتوانست برای لیورپول به میدان برود و حتی تورنمنت یورو 2020 را از دست داد. او به خاطر ریکاوری طولانی مدتش نتوانست برای لاله‌های نارنجی به میدان برود. 

به نقل از سایت گل، روز پنج شنبه در دیداری دوستانه دو تیم لیورپول و هرتابرلین در ورزشگاه تیوولی به مصاف هم خواهند رفت. کلوپ در خصوص وضعیت فن دایک به وبسایت رسمی باشگاه لیورپول گفت: "او در تمرینات بسیار خوب ظاهر شده و امیدوارم از این فرصت استفاده کند و بتواند چند دقیقه به میدان برود. البته از این بابت مطمئن نیستم و باید با تیم پزشکی صحبت کنم. ویرجیل آماده به نظر می‌رسد و حالا خواهیم دید."

او همچنین درباره جو گومز گفت: "جوئی خیلی نزدیک به بازگشت است. مصدومیت او با ویرجیل یکسان نبود، اما به بازگشت بسیار نزدیک است. اگر ویرجیل بتواند در دیدار برابر هرتابرلین بیست دقیقه بازی کند، احتمالی جوئی در دیدار بعد بتواند به میدان برود. هر دو در تمرینات آماده نشان دادند. فکر می‌کنم همه عکس‌هایی از این دو نفر در جلسات تمرینی مشاهده کردند و می‌توانید ببینید که چه قدر سرحال هستند."

4416