طرح؛ رونالدینیو و رائول در لباس فعلی بارسلونا و رئال مادرید

طرح؛ رونالدینیو و رائول در لباس فعلی بارسلونا و رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - رونالدینیو و رائول گونزالس، دو اسطوره محبوب باشگاه های بارسلونا و رئال مادرید هستند به طوری که این دو نفر در دوران بازیگری خود دو ستاره بودند و با درخشش هایشان برای دو تیم بزرگ اسپانیایی افتخار آفرینی کردند و بدین ترتیب محبوبیت بدست آورده و در تاریخ رئال و بارسا ماندگار شدند.

به گزارش فوتبالی، اما اگر رونالدینیو و رائول هنوز هم بازی می کردند و پیراهن بارسلونا و رئال مادرید را بر تن می کردند، چه شکلی می شدند؟ پاسخ این سوال را می توان در این طرح ها یافت چرا که کیت فعلی رئال مادرید و بارسلونا در تن رائول و رونالدینیو طراحی شده است.

رونالدینیو بین سال های 2003 تا 2008 به مدت 5 سال در بارسلونا توپ می زد و بدین ترتیب توانست با درخشش های خود و سبک ویژه ای که داشت، خود را مطرح کند. او در سال 2015 بازنشسته شده است و اخیرا گفته بود که پس از بازنشستگی یا جدایی مسی از بارسلونا باید پیراهن شماره 10 او بایگانی شود.

رائول گونزالس اما که محصول آکادمی رئال مادرید هم بوده است، بین سال های 1994 تا 2010 در رئال مادرید توپ زده است و هنگام جدایی از این تیم، کاپیتان اول رئال مادرید بود. رائول در حال حاضر هدایت رئال مادرید کاستیا را بر عهده دارد.

1470