عکس؛ خوشحالی معروف رونالدینیو پس از گلزنی به تیم اسطوره‌های رئال مادرید

عکس؛ خوشحالی معروف رونالدینیو پس از گلزنی به تیم اسطوره‌های رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - دو تیم اسطوره های رئال مادرید و اسطوره های بارسلونا در یک بازی نمادین به مصاف هم رفتند که در نهایت اسطوره های رئال مادرید موفق شدند این بازی را با نتیجه سه بر دو به نفع خود تمام کنند و در این بازی به پیروزی برسند.

به گزارش فوتبالی، در این بازی که در نهایت به نفع رئال مادرید خاتمه یافت، رونالدینیو اسطوره برزیلی بارسلونا گل اول آبی و اناری پوشان را به ثمر رساند و پس از زدن این گل به سبک معروف خود اقدام به خوشحالی کرد همان سبکی که در دوران حضورش در بارسلونا به آن طریق خوشحالی می کرد و هواداران بارسلونا خاطرات متعددی با این سبک از خوشحالی رونالدینیو داشتند.

در هر صورت و علی‌رغم گلزنی رونالدینیو در این بازی، این رئال مادرید بود که فاتح این دیدار شد. گل های رئال مادرید را مونیتیس، آلفونسو و دلارد به ثمر رساندند و جالب اینکه رئال مادرید در نیمه اول از بارسلونا با دو گل عقب افتاده بود اما اسطوره های رئال مادرید در نیمه دوم نتیجه را برگرداندند و در نهایت توانستند با نتیجه سه بر دو مقابل این تیم به پیروزی برسند.

از بازیکنان معروفی که در این دیدار حضور داشتند می توان به روبرتو کارلوس و لوئیس فیگو در ترکیب تیم اسطوره های رئال مادرید هم اشاره کرد.

1470