اینزاگی پس از درخشش هاکان در بازی دوستانه اینتر: برای همین او را گرفتیم

اینزاگی پس از درخشش هاکان در بازی دوستانه اینتر: برای همین او را گرفتیم

پایگاه خبری فوتبالی - هاکان چالهان اوغلو پس از زدن یک گل و ارسال سه پاس گل در برد 6-0 اینتر در بازی دوستانه مقابل کروتونه، مورد تمجید سیمونه اینزاگی قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، نراتزوری با پیروزی شش بر صفر در مسابقه تدارکاتی برابر کروتونه ای که در فصل گذشته در سری آ حضور داشت ولی در انتهای فصل به سری بی سقوط کرد، برای تمامی رقبا در فصل بعد سری آ خط و نشان کشید.

هاکان چالهان اوغلو، بازیکن ملی پوش ترک تبار که به تازگی و با ترک میلان، به جمع اینتری ها پیوسته، با یک گل و سه پاس گل برای مارتین ساتریانو، فدریکو دی مارکو و آندره آ پینامونتی ستاره این مسابقه بود. استفانو سنسی و مارسلو بروزوویچ نیز دو گل دیگر نراتزوری را در این دیدار به ثمر رساندند.

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر بعد از این بازی گفت:

"از عملکرد تیم راضی هستم. تیم پس از سه هفته تمرین فشرده، بازی بسیار خوبی انجام داد. چالهان اوغلو همان کاری را انجام می دهد که ما برای انجام همین کارها، با او قرارداد بستیم و او امروز نیز مانند همه هم تیمی هایش بسیار خوب عمل کرد. ما بلافاصله عیار حریف خود را سنجیدیم و بازی رو به جلوی خود را به طور موثر توسعه دادیم."

اینزاگی در خصوص عملکرد ساتریانو، مهاجم جوان تیمش نیز گفت:

"او یک بازیکن جالب است و هر روز سخت کار می کند. او با عملکرد خود در هر جلسه تمرین، برای خود فرصت حضور در میدان بازی را به دست می آورد."

9404