رسمی؛ قرارداد مدافع راست رئال مادرید تا 2025 تمدید شد

رسمی؛ قرارداد مدافع راست رئال مادرید تا 2025 تمدید شد

پایگاه خبری فوتبالی - فلورنتینو پرز پس از، از دست دادن سرخیو راموس و رافائل واران، اکنون تصمیم گرفته که قرارداد برخی از بازیکنان خود را تمدید کند.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید چند روز پیش قرارداد ناچو فرناندز را تمدید کرده بود تا با جدایی واران و راموس، رئال مادرید یکی از مدافعان وسط خود را حفظ کند و این بازیکن را همچنان داشته باشد. اکنون فلورنتینو پرز، اقدام به تمدید قرارداد دنی کارواخال، مدافع راست اسپانیایی خود نیز کرده است.

کارواخال تا پیش از این، قراردادش تا تابستان 2022 معتبر بود اما اکنون قرارداد او تا 2025 تمدید شده است. در واقع فلورنتینو پرز وقتی که دید این بازیکن در حال وارد شدن به آخرین سال قرارداد خود با رئال مادرید است، با تمدید قرارداد این بازیکن، او را به حاشیه امنیت برد و همچنان در اختیار رئال مادرید نگه داشت.

دنی کارواخال از سال 2013 به طور پیوسته در رئال مادرید حضور داشته است و تبدیل به یکی از عناصر کلیدی رئال مادرید در پست دفاع راست شده و در موفقیت ها و جام هایی که رئال مادرید در این سال ها برده، نقش تاثیر گذاری داشته است. البته او فصل گذشته را دچار مصدومیت شد و نتوانست آن طور که باید و شاید در خدمت رئال مادرید باشد.

1470