لحظه‌ای که مدافع رئال مادرید از توپ‌جمع‌کن عصبانی شد

لحظه‌ای که مدافع رئال مادرید از توپ‌جمع‌کن عصبانی شد

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید شب گذشته در ورزشگاه پیر مائوروی در لیل، اولین شکست فصلش را تجربه کرد و با نتیجه یک بر صفر باخت.

به گزارش فوتبالی، رئالی ها در دقایق پایانی به شدت به دنبال زدن گل تساوی بودند و البته توپ جمع کن های ورزشگاه لیل نیز به کمک تیم شهرشان آمده بودند تا جلوی گلزنی رئال مادرید را بگیرند!

در حقیقت توپ جمع کن ها به یار شماره دوازدهم تیم برونو ژنسیو تبدیل شده بودند تا وقت کشی کنند و به تیمشان کمک کنند تا با نتیجه یک بر صفر پیروز شود.  حالا دوربین های تلویزیونی تصویری را شکار کرده اند که در آن، توپ جمع کن نمی خواهد توپ را به زمین بفرستد و دنی کارواخال مدافع رئال مادرید عصبانی می شود و او را هل می دهد. به نظر می رسد که دنی می خواهد به سرعت توپ را به جریان بیاندازد اما توپ جمع کن ها مقاومت می کنند و همین مسئله باعث خشم کارواخال می شود. 

کارواخال همچنین  به داور می گوید که توپ جمع کن ها کارشان را درست انجام نمی دهند و توپ را به او نمی دهند تا روند بازی را کند کنند. 

در هر صورت رئال مادرید به شکل غیرمنتظره ای در زمین لیل شکست خورد تا پس از دو بازی در لیگ قهرمانان اروپا با کسب سه امتیاز و تفاضل گل مثبت یک در رتبه هفدهم در میان 36 تیم در مرحله لیگ قرار بگیرد.

4125