فرشاد فرجی هر روز فیکس تر از دیروز!

فرشاد فرجی هر روز فیکس تر از دیروز!

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع مازندرانی پرسپولیس با نمایشی که در چند بازی گذشته از خود نشان داد بازگشت کاپیتان قرمزها به ترکیب ثابت تیمش را سخت کرد.

به گزارش فوتبالی، فرشاد فرجی که در نقل و انتقالات زمستانی به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه شد حالا با عملکرد خوبش در خط دفاعی این تیم خیال قرمزها را از داشتن یک مدافع مطمئن راحت کرده است.

مصدومیت سیدجلال حسینی پیش از تقابل با آلومینیوم اراک باعث شده بود تا این بازیکن به ترکیب اصلی قرمزها اضافه شود و در کنار محمدحسین کنعانی زادگان زوج دفاع میانی پرسپولیس را تشکیل دادند. او طی این مدت با نمایش خوب در کار دفاعی مخصوصا در بازی مقابل استقلال، کادرفنی مجاب به استفاده از او در ترکیب اصلی کرد تا سیدجلال حسینی همچنان استراحت کند.

فرجی در ابتدای پیوستن به پرسپولیس با بدشانسی‌هایی هم مواجه شد. این مدافع شمالی در آستانه بازی های گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گوای هند به ویروس کرونا مبتلا شد و نتوانست به همراه سایر بازیکنان راهی هند شود و در ادامه هم بدبیاری‌هایش با محرومیت 3 جلسه‌ای به خاطر اتفاقات دربی برگشت کامل شد.

حالا به نظر می رسد دوران بدشانسی‌های فرشاد فرجی در پرسپولیس به اتمام رسیده باشد و حالا این بازیکن به یکی از 11 مرد ثابت یحیی در بازی های اخیر تبدیل شده است تا مزد اعتماد سرمربی تیمش را با عملکرد خوبش بدهد.

با توجه به جدایی کنعانی زادگان در پایان فصل و پیوستن او به الاهلی قطر، یحیی امیدوار است که فرجی با انجام هر مسابقه‌ای پخته‌تر و کم اشتباه‌تر شود و سرانجام به حدودی برسد که شجاع خلیل‌زاده پس از انتقال از سپاهان به پرسپولیس به آن نائل شد و کنعانی نیز بعد از کوچ به جمع قرمزها به آن دست یافت.

فرشاد فرجی امروز گفت و گویی با روزنامه خبرورزشی انجام داد که در بخشی از مصاحبه خود در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چطور توانسته به این سطح از بازی در باشگاه پرسپولیس و هماهنگی با سایر بازیکنان برسد می گوید: " من چون با مطهری و گل محمدی کار کرده بودم میدانستم چه چیزی از یک مدافع می خواهند." 

یکی از دغدغه‌های سرمربی پرسپولیس برای فصل آینده پیدا کردن جانشین این مدافع ملی‌پوش است که به نظر می‌رسد حالا فرشاد فرجی آن را مرتفع کرده باشد البته به شرط آن که عملکردش همیشه در این سطح باشد.

7655