ادامه نیمکت نشینی کاپیتان پرسپولیس

ادامه نیمکت نشینی کاپیتان پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان پرسپولیس مطابق چند بازی گذشته تیمش جایی در ترکیب اصلی تیم یحیی گل‌محمدی ندارد.

به گزارش فوتبالی، سیدجلال حسینی که در بازی با آلومینیوم به دلیل مصدومیت نتوانست در ترکیب قرمزها حضور پیدا کند در ادامه و در دو بازی مقابل استقلال در جام حذفی و ماشین سازی در لیگ، بازی تیمش را از روی سکوها دنبال کرد تا فرشاد فرجی زوج محمدحسین کنعانی‌زادگان در خط دفاع پرسپولیس شود. 

سیدجلال می‌توانست جلوی ماشین سازی بازی کند اما به نظر می‌رسد عملکرد خوب فرجی باعث شد که سرمربی پرسپولیس ترجیح دهد روی کاپیتان باتجربه تیمش ریسک نکند.

در شرایطی که به نظر می‌رسید سیدجلال حسینی در بازی امشب مقابل تراکتور به میدان برود اما گل‌محمدی تصمیم گرفت که باز هم به بازیکن محبوب هواداران پرسپولیس بازی ندهد.

به این نکته هم اشاره کنیم که درباره نیمکت‌نشینی کاپیتان پرسپولیس این بحث مطرح شده که در سه بازی اخیر که فرشاد فرجی جانشین سیدجلال شده پرسپولیس در وقت‌های معمول گلی را دریافت نکرده تا کاپیتان با وجود پایان دوران مصدومیت هم به ترکیب اصلی تیم بازنگردد.

این وسط شایعاتی درباره ناراحتی سیدجلال حسینی از نیمکت نشینی منتشر شد و گویا صحبتهای دیروز سرمربی پرسپولیس، بی ارتباط با این مساله نبوده است.

یحیی گل‌محمدی درباره کاپیتان تیمش گفته بود: سیدجلال مشکل مصدومیت داشت اما الحمدالله در روزهای اخیر خوب شده و مشکلی از این بابت ندارد. حسینی یکی از ارکان تیم ماست و همه ما نسبت به وجودش خوشحال هستیم. با توجه به سن و سالش امسال خیلی برای پرسپولیس خوب بازی کرد و چند گل ۳ امتیازی به ثمر رساند. حسینی یکی از ستون‌های تیم ما است و بدون وی و سایر بازیکنان با تجربه شاید نمی‌توانستیم به این مرحله برسیم.

7655