مدافعان پرسپولیس علیه پرتاب های نادر

مدافعان پرسپولیس علیه پرتاب های نادر

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع تیم پیکان در بازی مقابل پرسپولیس هم یکی از پدیده های این جدال بود.

به گزارش فوتبالی، نادر محمدی مدافع راست خودروسازان که با اوت های بلندی که پرتاب می کند یکی از سوژه های این فصل لیگ برتر است در بازی مقابل شاگردان یحیی گل محمدی دو نیمه متفاوت داشت.

محمدی که در نیمه اول بازی حسابی با اوت های بلندی که با حرکات آکروباتیک مختص به خودش ارسال می کرد در محوطه جریمه قرمزها چند بار خطر ساز شد که البته یکی از بهترین ارسال های او را بازیکن پیکان در محوطه جریمه نتوانست به خوبی از آن استفاده کرده و دروازه حامد لک را باز کند.

این مدافع که نقش زیادی در بازی پیکان مخصوصا در نیمه اول داشت با پرتاب های اوتش در تلاش بود تا خط دفاعی پرسپولیس را دچار اشتباه کند و اتفاقا تا آستانه این هدف نیز پیش رفت اما در نهایت موفق نشد.

یحیی که در تمرینات پرسپولیس روی اوت های بلند این مدافع به مدافعان قرمزها تذکرات لازم را داده بود برای خنثی سازی این پرتاب ها، از امید عالیشاه و قدرت پرش او در نزدیک ترین نقطه به پرتاب های این بازیکن استفاده کرد و اتفاقا در اولین پرتاب هم مانع ارسال دقیق او شد.

نادر محمدی که در دفاع هم بازیکن با کیفیتی نشان داد و در یک صحنه هم مانند باز شدن دروازه پیکان و محمد دریس شد در نیمه دوم نتوانست روی اوت هایی که نصیب پیکانی ها شد پرتاب های دقیقی داشته باشد و ارسال های او یا به خارج از زمین می رفت و یا توسط مدافعان پرسپولیس خنثی می شد.

نادر محمدی که از رشته ژیمناستیک وارد فوتبال شده، با قابلیت و توانایی بهره بردن از حرکت پشتک پیش از پرتاب اوت، توانایی ارسال‌های بلند و خطرناکی را از این روش دارد که این روزها دردسر بزرگی علیه تیم‌های رقیب شکل داده است.

7655