هشدار فردیناند به واران: بازی در لیگ برتر انگلیس دشوارتر است

هشدار فردیناند به واران: بازی در لیگ برتر انگلیس دشوارتر است

پایگاه خبری فوتبالی - ریو فردیناند پیش از نهایی شدن انتقال واران به منچستریونایتد، به او هشدار می دهد که بازی در لیگ برتر انگلستان با بازی در لالیگای اسپانیا تفاوت زیادی دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه گل، ریو فردیناند، مدافع سابق شیاطین سرخ معتقد است که رافائل واران به عنوان یک برنده جام جهانی می تواند در اولدترافورد موفق شود اما اعتراف می کند که باید سریعا سازگار شود و هشدار داد كه بازی در لیگ برتر انگلیس مانند آن چیزی نخواهد بود كه واران تا کنون دیده یا تجربه کرده است.

قرار است واران تحت آزمایشات پزشکی در انگلستان قرار بگیرد و پس از آن، رئال مادرید را که 10 سال گذشته را در آنجا سپری کرده است، ترک کند و یک چالش جدید در پیش بگیرد که کاملاً متفاوت از آن چیزی است که تا کنون به آن عادت کرده است.

مدافع سابق یونایتد معتقد است که این فرانسوی با شیاطین سرخ پیشرفت خواهد کرد اما در عین حال ریسک بزرگی را پذیرفته و در این باره گفت:

"روی کاغذ انتقال بسیار خوبی به نظر می رسد اما واران باید درک کند که بازی انگلیسی بسیار متفاوت است. شما باید به برنلی و شهرهایی از این قبیل بروید. در لیگ برتر، سبکی متفاوت از فوتبال نسبت به هر آن چه که قبلا در آن بازی کرده است را تجربه خواهد کرد. توپ هایی از گوشه های زمین بازی و از زوایای مختلف روی دروازه ارسال می شوند که واران نظیر آن ها را در لیگ اسپانیا ندیده است. در لیگ اسپانیا، گوشه های زمین جایی است که آن ها در آن جا بیشتر روی زمین بازی می کنند. بنابراین از او خواسته می شود که به شیوه دیگری دفاع کند و آنجاست که باید کلاس واقعی خود را نشان دهد. آیا می تواند خود را سازگار کند؟ سوال اصلی این است و من واقعاً معتقدم که او توانایی و فیزیک لازم برای انجام این کار را دارد."

9404