پیش‌بازی پرسپولیس – تراکتور/ حساس‌ترین جدال تاریخ قرمزها

پیش‌بازی پرسپولیس – تراکتور/ حساس‌ترین جدال تاریخ قرمزها

پایگاه خبری فوتبالی- به نظر می‌رسد فرداشب شاهد حساس‌ترین جدال تاریخ قرمزها خواهیم بود و این امکان وجود دارد که تحت شرایطی پرسپولیس جشن قهرمانی بگیرد. 

به گزارش فوتبالی، در فاصله دو هفته مانده تا پایان لیگ هنوز تکلیف قهرمان لیگ مشخص نشده و پرسپولیس و سپاهان رقابت حساسی در صدر جدول دارند. پرسپولیس به عنوان شانس اول قهرمانی، در صورتی که بتواند فردا تراکتور را شکست دهد و سپاهان هم در دربی اصفهان متوقف شود، می‌تواند قبل از هفته آخر لیگ قهرمانی‌اش را قطعی کند.

شاگردان یحیی که آمار بسیار خوبی در بازیهای خانگی‌شان در ورزشگاه آزادی دارند، مقابل تیمی قرار خواهند گرفت که از 4 بازی آخرش 9 امتیاز گرفته و برای آنکه رده چهارم جدول و احتمال کسب سهمیه آسیایی از طریق لیگ برتر را از دست ندهد، امیدوار است از این بازی امتیاز بگیرد و پرسپولیس را در تهران متوقف کند و از این جهت دیدار پرسپولیس – تراکتور، حساس ترین جدال تاریخ قرمزها خواهد بود.

حالا باید منتظر ماند و دید فردا شب تجربه فیروز کریمی باعث خوشحالی هواداران تراکتور خواهد شد یا انگیزه یحیی گل‌محمدی و شاگردانش برای پیروزی باعث خواهد شد که تراکتور در دومین بازی متوالی‌اش در ورزشگاه آزادی، باز هم بازنده باشد.

نتیجه هفته گذشته: پرسپولیس با 5 گل ماشین سازی را شکست داد و تراکتور با نتیجه 1-3 از سد آلومینیوم گذشت.

وضعیت در جدول: پرسپولیس 61 امتیازی صدرنشین لیگ است و تراکتور 42 امتیازی در رده چهارم قرار دارد.

یکشنبه 3 مرداد 1400

پرسپولیس - تراکتور ساعت 21.15

تیم داوری: محمد حسین زاهدی فرد – علی میرزابیگی – حسین مرادی – علی بای

1984