پیش‌بازی پرسپولیس – تراکتور/ اولین جام 1400

پیش‌بازی پرسپولیس – تراکتور/ اولین جام 1400

پایگاه خبری فوتبالی- کدام تیم برنده اولین جام فوتبال ایران در سال 1400 خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، بالاخره طلسم سوپرجام شکسته شد و مسابقه‌ای که طبیعتا باید ماهها قبل و پیش از شروع فصل بیستم لیگ برگزار می‌شد، فردا شب انجام خواهد شد و باید دید پرسپولیس می‌تواند از عنوان قهرمانی‌اش در سوپرجام دفاع کند یا اینکه تراکتور اولین قهرمانی‌اش در این تک مسابقه را جشن خواهد گرفت.

چهارمین سوپرجام: تا امروز تنها 4 بازی تحت عنوان سوپرجام برگزار شده است. اولین سوپرجام در سال 1384 بین تیمهای فولاد و صبا برگزار شد که صبا 0-4 حریفش را شکست داد. سوپرجام دوم مربوط به سال 95 است که ذوب آهن در وقت اضافه 2-4 استقلال خوزستان را شکست داد. در آخرین سوپرجام برگزارشده هم پرسپولیس در سال 96 با 3 گل از سد نفت تهران گذشت و دو قهرمانی اخیر پرسپولیس بدون برگزاری مسابقه به دست آمده است.

نتیجه آخرین تقابل: در هفته چهاردهم لیگ و در دیداری که 16 بهمن سال قبل در تبریز برگزار شد، پرسپولیس با گل سیدجلال حسینی، حریفش را شکست داد.

نتیجه آخرین بازی: آخرین بازی پرسپولیس قبل از دیدار فرداشب، بازی مقابل ذوب آهن بود که با برتری 1-2 شاگردان یحیی در اصفهان به پایان رسید. تراکتور هم در آخرین بازی‌اش، با دو گل از سد ماشین سازی گذشت.

غایبان: پرسپولیس برای این بازی وحید امیری و کمال کامیابی‌نیا را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

یکشنبه 30 خرداد 1400

سوپرجام فوتبال ایران

پرسپولیس – تراکتور ساعت 19.50

تیم داوری: علی صفایی - حسن ظهیری - محمدعلی پورمتقی

1984