جزئیاتی از اتهامات گیگز در مورد رفتار تحقیرآمیز نسبت به نامزد سابقش

جزئیاتی از اتهامات گیگز در مورد رفتار تحقیرآمیز نسبت به نامزد سابقش

پایگاه خبری فوتبالی - رایان گیگز بازیکن ولزی اسبق منچستریونایتد روز جمعه در دادگاه شهر منچستر حضور پیدا کرد تا به اتهامات بدرفتاری علیه نامزد سابقش کیت گرویل پاسخ بدهد. 

به گزارش فوتبالی، کیت از گیگز شکایت کرده بود و مدعی شده بود که بین آگوست 2017 تا نوامبر 2020 به صورت مداوم با خشونت خانگی مواجه شده است. دیروز در دادگاه با حضور ستاره سابق تیم ملی ولز، همه اتهامات اعلام شده از جانب کیت گرویل اعلام شد که یکی از جدی ترین اتهامات مربوط به اتفاقات درون یک یک هتل بود. در حقیقت بر اساس این اتهامات، رایان بعد از آن که نامزد سابقش را کتک زده، او را از اتاقش در هتل بیرون انداخته و کیفش را به سمتش پرتاب کرده است. از سویی گیگز متهم است که سال گذشته نیز در منطقه ورسلی در نزدیکی منچستر ضربه ای به سر کیت زده است.

گیگز به ارسال ایمیل های توهین آمیز به کیت گرویل و نزدیکانش بعد از جدایی نیز متهم است. گیگز فعلا همه اتهامات را رد کرده است و به دادگاه گفته است که می خواهد نامش را از این اتهامات مبرا کند.

رایان فعلا با قید وثیقه آزاد است و حق ارتباط گرفتن با نامزد سابقش را ندارد. گیگز به خاطر این پرونده از هدایت تیم ملی ولز نیز کنار گذاشته شده بود.

4125