رایان گیگز به دلیل تعرض به دو زن دادگاهی شد

رایان گیگز به دلیل تعرض به دو زن دادگاهی شد

پایگاه خبری فوتبالی - رایان گیگز اسطوره 47 ساله باشگاه منچستریونایتد در آخر ماه آوریل به دلیل تعرض به 2 زن دادگاهی خواهد شد. 

به گزارش فوتبالی، فدراسیون فوتبال ولز در بیانیه‌ای تائید کرد که وینگر سابق منچستریونایتد بعد از متهم شدن به تعرض و حمله فیزیکی به دو زن، دیگر سرمربی تیم ملی این کشور نخواهد بود.

به نقل از سایت بی بی سی اسپورت، سرمربی اسبق ولز متهم به تعرض جنسی به یک زن 20 ساله و حمله فیزیکی خشونت آمیز به یک زن 40 ساله، روز 28 آوریل به دادگاه خواهد رفت. 

فدراسیون فوتبال ولز در بیانیه‌ای گفت: "فدراسیون ولز تائید می‌کند که در رقابت‎‌های یورو 2020، رابرت پیج هدایت تیم ملی ولز را برعهده خواهد گرفت و آلبرت استویونبرگ، دستیار او خواهد بود. اعضای فدراسیون فوتبال ولز در این باره جلسه‌ای تشکیل خواهند داد و روی تاثیرات آن بر روی این سازمان و تیم ملی حرف خواهند زد. در حال حاضر فدراسیون فوتبال ولز دیگر دیدگاهی در این باره نخواهد داد. 

رایان گیگز از سال 1990 تا سال 2014 برای منچستریونایتد به میدان رفت و موفق شد 672 بار با پیراهن شیاطین سرخ در لیگ برتر انگلستان به میدان برود. او همچنین 114 گل نیز برای این باشگاه به ثمر رسانده و همراه منچستریونایتد به افتخارات بزرگی دست یافته است. 

4416