بیک‌زاده: به برخی اظهارنظرهای سخیف نباید پاسخ داد/ قبل از بازی با هوادار شانس صعود به لیگ برتر داشتیم

بیک‌زاده: به برخی اظهارنظرهای سخیف نباید پاسخ داد/ قبل از بازی با هوادار شانس صعود به لیگ برتر داشتیم

پایگاه خبری فوتبالی- هاشم بیک‌زاده مربی تیم فوتبال مس کرمان به صحبت‌های اخیر مالک باشگاه بادران واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، هاشم بیک زاده درباره صحبت‌های اخیر مالک باشگاه بادران که گفته است در بازی مس کرمان و هوادار تبانی صورت گرفته است، گفت: متأسفانه فضای فوتبال ایران طوری است که خیلی‌ها به راحتی به دیگران تهمت می‌زنند یا توهین می‌کنند. فکر می‌کنم نباید در مورد بعضی صحبت‌های سخیف نظر بدهیم. همه می‌دانند که قبل از بازی با هوادار شانس صعود به لیگ برتر را داشتیم و هیچکس هم نمی‌تواند پیش‌بینی کند که در دو بازی آخر چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. با این شرایط شک نکنید که هدف ما چیزی جز برد نبود.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: من دوست ندارم زیاد در مورد صحبت‌های مالک باشگاه بادران حرف بزنم و فکر می‌کنم آنهایی که فوتبال را به خوبی می‌شناسند خیلی راحت می‌توانند در مورد همه چیز قضاوت کنند. ما اگر هوادار را می‌بردیم، باز هم تأکید می‌کنم که شانس صعود به لیگ برتر را داشتیم. مطمئناً شناختی که بعضی دوستان روی فوتبال دارند، کم است و خیلی راحت چنین صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند، ولی فوتبالی‌ها به خوبی می‌دانند که مس کرمان قبل از بازی با هوادار چه شرایطی داشت.

بیک‌زاده بان بیان اینکه فصل گذشته تیم خوبی در بادران بسته شد، خاطرنشان کرد: قبل از شروع فصل که فرهاد کاظمی هدایت تیم را برعهده گرفت، بازیکنان بسیار خوبی به بادران اضافه شدند و این تیم در هر پست دو سه بازیکن خوب و باکیفیت داشت و دیدید که تا آخرین هفته در بالای جدول قرار داشت. طبیعتاً خیلی‌ها انتظار داشتند که بادران به لیگ برتر صعود کند، ولی اینکه چرا آنها به لیگ برتر نیامدند، موضوعی است  که خودشان باید آن را بررسی کنند.

مربی تیم فوتبال مس کرمان در خاتمه تصریح کرد: بادران در خیلی از بازی‌های حساس که می‌توان به بازی با چوکا اشاره کرد امتیاز از دست داد و فکر می‌کنم بهتر است، آنها دنبال دلیل این موضوع باشند که چرا در سال‌های گذشته به لیگ برتر صعود نکردند. اینکه بخواهیم خیلی راحت به دیگران تهمت بزنیم دور از انصاف و جوانمردی است و مطمئناً فوتبالی‌ها می‌توانند بهترین قاضی باشد.

6641