توقف بادران برابر مس 10 نفره

توقف بادران برابر مس 10 نفره

به گزارش "ورزش سه"، بادران تهران با تساوی برابر مس رفسنجان شانس صعود در جدول رده بندی را از دست داد تا اکبر میثاقیان دو امتیاز این دیدار خانگی را از دست بدهد. بادران که شروع خوبی در این بازی داشت خیلی زود مزد بازی هجومی خود را گرفت دقیقه 7 بازی اولین گل را وارد دروازه مس رفسنجان کرد. برتری بادران در نیمه اول به خوبی توانست این برتری را حفظ کند اما با شروع نیمه دوم مس رفسنجان بازی را به تساوی کشاند.

امیر خدامرادی در دقیقه 48 بازی دروازه بادران را باز کرد تا مس رفسنجان در ابتدای نیمه دوم این بازی را به تساوی کشانده باشد. تلاش این دو تیم که جایگاه متفاوتی در جدول رده بندی دارند تا پایان بازی نتیجه ای نداشت و با وجود اینکه مس رفسنجان با اخراج یک بازیکن خود 10 نفره شد باز هم بازیکنان بادران از حملات پر تعداد خود استفاده نکردند تا در نهایت شاگردان میثاقیان دو امتیاز مهم را از دست بدهند.

بادران با این تساوی 23 امتیازی شد و با توجه به دیگر نتیجه ها نمی تواند انتظار صعود چشمگیری در جدول رده بندی داشته باشد تا تیم میثاقیان همچنان در رده های میانی جدول حضور داشته باشد. مس رفسنجان با 16 امتیاز حالا بعد از تغییر کادرفنی از منطقه خطر فاصله گرفته اما مطمئنا با فاصله زیادی که با صدر جدول دارد نمی تواند خود را مدعی حضور در لیگ برتر بداند.