هفته حیاتی در رئال مادرید/ سرنوشت واران و بیل چه خواهد شد؟

هفته حیاتی در رئال مادرید/ سرنوشت واران و بیل چه خواهد شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - رافائل واران در پایان این هفته به رئال مادرید بازخواهد گشت تا در تمرینات شرکت کند. 

به گزارش فوتبالی، کارلو آنچلوتی سرانجام در این هفته می‌تواند بازیکنان اصلی خود را در اختیار داشته باشد. کریم بنزما، رافائل واران، لوکا مودریچ، تونی کروس، داوید آلابا و گرت بیل در مسابقات یورو 2020 حضور داشتند، اما همگی آن‌ها در مرحله یک هشتم نهایی حذف شدند. گفته می‌شود که تیبو کورتوا و ادن هازارد نیز به زودی اضافه خواهند داشت. 

به نقل از مارکا، چند روز آینده برای رافائل واران بسیار حیاتی خواهد بود. او هنوز جوابی به پیشنهاد تمدید قرارداد باشگاه رئال مادرید نداده و حالا در حال مذاکره با تیم‌های منچستریونایتد و چلسی است. طبق اخبار شیاطین سرخ در راه جذب او فعلا پیشتاز هستند و حتی اجازه مذاکره کردن با واران را از رئال مادرید گرفته‌اند. فلورنتینو پرز در تلاش است تا بیشترین مبلغی را که ‌می‌تواند از انتقال واران به دست بیاورد. 

در این بین گرت بیل نیز آینده بسیار مبهمی در سانتیاگو برنابئو دارد. او سابقه کار کردن با کارلو آنچلوتی در لوس بلانکوس را دارد، اما در حال حاضر خیلی از افراد داخل باشگاه، به انگیزه‌های او شک دارند. خیلی‌ها خبر از خداحافظی او از فوتبال دادند و حتی تاتنهام درهای خود را به روی بیل بست.

4416