هافبک یوونتوس: سرانجام می‌توانم بدون درد بازی کنم

هافبک یوونتوس: سرانجام می‌توانم بدون درد بازی کنم

پایگاه خبری فوتبالی - آرتور ملو هافبک برزیلی یوونتوس اعلام کرد که عمل جراحی موفقی روی پای راستش داشت و حالا می‌تواند بدون احساس درد فوتبال بازی کند. 

به گزارش فوتبالی، این هافبک بیست و چهارساله به دلیل مصدومیت از ناحیه پای راست نتوانست فصل موفقی در بیانکونری داشته باشد. این هافبک سابق بارسلونا برای درمان مصدومیتش مجبور به عمل جراحی شد تا بتواند بازگشت مناسبی به میادین فوتبال داشته باشد. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، آرتور که سابقه بیست و یک بار پوشیدن پیراهن سلسائو را دارد در سال 2020-21 از بارسلونا به یوونتوس پیوست و تا ماه ژوئن سال 2025 با این باشگاه قرارداد دارد. او تائید کرد که عمل جراحی‌اش موفقیت آمیز بوده و به مقداری زمان برای ریکاوری کردن از عمل نیاز دارد. او با انتشار پستی در صفحه رسمی خود در اینستاگرام نوشت: "همه چیز به خوبی پیش رفت. به خانه برگشتم و بسیار خوشحالم. مجبور به عمل جراحی شدم، اما خوشنودم، چون می‌توانم بار دیگر بدون درد فوتبال بازی کنم. از دکتر پیانا و تیم پزشکی باشگاه یوونتوس تشکر می‌کنم. حالا احساس بسیار خوبی دارم و با همکاری تیم پزشکی امیدوارم بتوانم با آمادگی صد در صد در فصل آینده به یوونتوس کمک کنم. از شما به خاطر پیام‌های محبت آمیز تشکر می‌کنم."

4416