پیشنهاد شدن هافبک تیم ملی فرانسه به بارسلونا

پیشنهاد شدن هافبک تیم ملی فرانسه به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - جیجانتس گزارش داده است که ورونیک ربیو، مادر و ایجنت هافبک تیم ملی فرانسه این بازیکن را به بارسلونا پیشنهاد داده است.

به گزارش فوتبالی، ربیو با اتمام قراردادش با یوونتوس در حال حاضر بازیکن آزاد است و مادرش در حال جستجو برای بهترین مشتری ممکن  برای اوست. در حقیقت این بازیکن برای تمدید با یووه به توافق نرسیده و بازیکن آزاد است.

البته خرید ربیو ارزان نخواهد بود. این بازیکن دستمزد خالص سالانه هشت میلیون یورو را می خواهد که برای تیمی نظیر بارسلونا مبلغ بالایی است اما با این وجود، این بازیکن با عملکرد خوبش در یورو ثابت کرده که همچنان چیزهای زیادی برای ارائه دارد.

بارسلونا به واسطه مشکلات مالی خود نمی تواند در بازار نقل و انتقالات هزینه زیادی داشته باشد اما جذب رایگان ربیو می تواند گزینه جذابی برای این تیم بحران زده باشد. آنها البته باید با فروش برخی بازیکنانشان، مشکل پرداخت دستمزد او را حل کنند. پیش از این شایعاتی در مورد پیشنهاد شدن ربیو به رئال مادرید نیز مطرح شده بود اما ترافیک در خط هافبک رئال باعث می شود که جذب این بازیکن غیرممکن باشد.

در هر صورت ربیو یکی از دلایل انسجام خط هافبک تیم ملی فرانسه در یورو بوده است چرا که فرانسه هر چند که اوضاع هجومی خوبی نداشته اما در فاز دفاعی کیفیت بالایی را از خود بروز داده است.

4125