نگاهی به 4 مدافع وسط رئال مادرید در صورت جدایی واران؛ از ناچو تا آلابا

نگاهی به 4 مدافع وسط رئال مادرید در صورت جدایی واران؛ از ناچو تا آلابا

پایگاه خبری فوتبالی - سرخیو راموس در این تابستان از رئال مادرید جدا شد و با اتمام قراردادش با سپیدپوشان دیگر با این تیم تمدید نکرد و بدین ترتیب قراردادش خاتمه یافت و به عنوان یک بازیکن آزاد راهی پی اس جی شد و در تمرینات این تیم هم شرکت کرد و قرار است که شماره 4 پاریسی ها را بر تن کند.

به گزارش فوتبالی، اکنون رسانه ها خبر داده اند که رافائل واران هم در آستانه جدایی از رئال مادرید قرار دارد و به زودی راهی منچستر یونایتد خواهد شد تا بدین ترتیب شاهد این باشیم که قلب خط دفاعی رئال مادرید که سالیان سال زوج راموس - واران در آن توپ می زدند، تغییر کند.

رئال مادرید داوید آلابا را به عنوان یک مدافع وسط از بایرن مونیخ به خدمت گرفته است. البته این بازیکن توانایی بازی در پست هایی دیگر را هم دارد که البته به نظر نمی رسد در رئال مادرید به جز مدافع وسط در پست دیگری مورد استفاده قرار بگیرد چرا که رئال مادرید در سایر پست ها بازیکنان ویژه‌ی خود را دارد.

اما اکنون اگر واران هم از رئال مادرید جدا شود، چهار مدافع وسط برای رئال مادرید خواهد ماند که این 4 نفر عبارتند از ناچو، میلیتائو، داوید آلابا و وایخو که البته به نظر می رسد هواداران رئال مادرید علاقه چندانی به وایخو ندارند و روی او حساب نمی کنند.

ناچو قراردادش را به تازگی با رئال مادرید تمدید کرده است اما با توجه به عملکرد میلیتائو در مقطع پایانی فصل گذشته در قلب خط دفاعی رئال مادرید و همچنین حضور داوید آلابا به عنوان یک بازیکن جدید در رئال مادرید، این دو نفر قلب خط دفاعی رئال مادرید را تشکیل دهند یعنی میلیتائو و داوید آلابا.

1470