رهبر جدید خط دفاعی رئال مادرید چه کسی است؟

رهبر جدید خط دفاعی رئال مادرید چه کسی است؟

پایگاه خبری فوتبالی - با جدایی سرخیو راموس و رافائل واران از رئال مادرید آن هم در یک تابستان و با فاصله ای نه چندان زیاد، اکنون به نوعی خط دفاعی رئال مادرید به طور کامل تغییر یافته و متحول شده است و بدین ترتیب شاهد حضور یک زوج جدید در خط دفاعی رئال مادرید در فصل آینده خواهیم بود.

به گزارش فوتبالی، با حضور راموس و واران در رئال مادرید، این دو نفر زوج ثابت خط دفاعی رئال مادرید بودند و سرخیو راموس به عنوان کاپیتان رئال مادرید، رهبری خط دفاعی را هم انجام می داد و با رافائل واران کاملا هماهنگ شده بود و این دو افتخارات زیادی را در کنار هم و به خصوص در لیگ قهرمانان اروپا به دست آوردند.

اکنون به گفته ABC، کارلو آنچلوتی معتقد است که داوید آلابا باید رهبری خط دفاعی رئال مادرید را در فصل آینده بر عهده بگیرد. سرمربی ایتالیایی می خواهد خط دفاعی تیمش را با حضور آلابا در کنار یک مدافع دیگر مثلا ادر میلیتائو یا ناچو فرناندز بچیند. وایخو به احتمال زیاد نیمکت نشین باشد چرا که او عملکرد جالبی از خود نشان نداده است و در فینال المپیک هم در دقایقی که بازی کرد، ضعیف ظاهر شد.

آلابا که شماره 4 سرخیو راموس را هم بر تن خواهد کرد، بدین ترتیب قرار است که در قلب خط دفاعی رئال مادرید، رهبری این خط را بر عهده داشته باشد.

1470