ادعای رسانه ها: استون ویلا پیشنهاد توپچی های لندنی برای گریلیش را رد کرده بود

ادعای رسانه ها: استون ویلا پیشنهاد توپچی های لندنی برای گریلیش را رد کرده بود

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه آرسنال انگلیس در تابستان گذشته درباره شرایط انتقال جک گریلیش از باشگاه استون ویلا پرس و جو کرده اند و از آن زمان، جزو تیم هایی بوده اند که عملکرد این بازیکن را زیر نظر داشته اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از اکسپرس، جک گریلیش قبلا نشان داده است که چقدر از بازی در استادیوم امارات لذت می برد و در صورت انتقال به لندن، ستاره انگلیسی قطعا مورد استقبال گسترده هواداران آرسنال قرار می گیرد. اگرچه توپچی ها اکنون پذیرفته اند که توان مالی انجام این معامله را ندارند. منچسترسیتی در این تابستان در پروژه جذب گریلیش نسبت به سایر رقبا پیشتاز است و به طور بالقوه باید بیش از 100 میلیون پوند برای خرید او به استون ویلا بپردازد.

باشگاه استون ویلا کاملا مأیوس است که بتواند کاپیتان خود را حفظ کند و در حال آماده سازی برای ارائه پیشنهاد قراردادی جدید و متقاعد کردن گریلیش برای ماندن است. با این حال قبل از ارائه این پیشنهاد، با پیشنهاد توپچی ها روبرو شده که آن را نپذیرفته و در پاسخ به آرسنالی ها گفته که برای جذب گریلیش باید 80 میلیون پوند بپردازند و آرسنال هم که بودجه محدودی داشت، از این پیشنهاد استقبال نکرد. گفته می شود بعضی از باشگاه ها حاضر بودند رقمی تا 60 میلیون پوند برای گریلیش بپردازند اما استون ویلا هرگز نمی خواست او را با این قیمت از دست بدهد.

میکل آرتتا خاطره بدی از رویارویی با استون ویلا در ذهن دارد زیرا گریلیش در پیروزی سه بر صفر استون ویلا مقابل توپچی ها در امارات در ماه نوامبر گذشته نقشی اساسی داشت.

9404