استون ویلا 1-0 آرسنال؛ وداع توپچی ها با اروپا؟

استون ویلا 1-0 آرسنال؛ وداع توپچی ها با اروپا؟

خبرگزاری فوتبالی - آرسنال در فاصله یک هفته به پایان لیگ برتر انگلیس شانس خود برای کسب سهمیه لیگ اروپا از طریق جدول لیگ انگلیس را از دست داد و بازی هفته پایانی برای آنها تشریفاتی شد.

به گزارش فوتبالی، استون ویلا با تک گل ترزگه توانست آرسنال را شکست بدهد و حالا تیم آرتتا درست بعد از شگفتی سازی در جام حذفی انگلیس و حذف کردن منچسترسیتی در لیگ انگلیس شکستی باورنکردنی را تجربه کرد. آرسنال که در رده دهم لیگ انگلیس قرار گرفته حتی اگر در هفته پایانی پیروز شود هم نمی تواند در میان هفت تیم بالای جدول قرار بگیرد و بدین ترتیب می توان گفت که آنها شانسی برای کسب سهمیه از طریق جدول ندارند. آخرین امید آرسنال برای این که فصل بعد هم  در اروپا باشد این است که در روز یازدهم مرداد در مقابل چلسی پیروز شوند و در این صورت می توانند سهمیه لیگ اروپا را بگیرند، در غیر این صورت خبری از حضور تیم آرتتا در اروپا نیست تا فصل کابوس واری را داشته باشند، اتفاقی که می تواند روی بودجه و نقل و انتقالات این تیم در فصل 21-2020 هم تاثیر بگذارد.

در نقطه مقابل، استون ویلا با این پیروزی یک پله صعود کرد و از منطقه سقوط خارج شد. آنها حالا هم امتیاز واتفورد هستند و در هفته پایانی برای بقا تلاش خواهند کرد.

4125