ژیرو: بی صبرانه منتظر شروع ماجراجویی‌ام در میلان هستم

ژیرو: بی صبرانه منتظر شروع ماجراجویی‌ام در میلان هستم

پایگاه خبری فوتبالی - اولیویه ژیرو مهاجم تازه وارد باشگاه میلان اذعان کرد که نمی‌تواند بیشتر از این برای شروع کارش در این باشگاه صبر کند. 

به گزارش فوتبالی، روز شنبه روسونری موفق شد به صورت رسمی انتقال اولیویه ژیرو را نهایی کند و این مهاجم سابق چلسی شماره نه را خواهد پوشید. ژیرو روز پنج شنبه به میلان رسید و در روز جمعه تست‌های پزشکی خودش را انجام داد و میلان به صورت رسمی خبر انتقال ژیرو را اعلام کرد. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، مهاجم سی و پنج ساله فرانسوی که سابقه فتح جام جهانی 2018 را در کارنامه دارد در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: "سلام به هواداران میلان. از این که رگه ایتالیایی دارم، بسیار خوشحالم و برای شروع این ماجراجویی با شما هواداران مشتاقم. از ایوان گازیدیس که خیلی وقت است می‌شناسمش، تشکر می‌کنم. از پائولو مالدینی، فدریک ماسارا و سرمربی این باشگاه استفانو پیولی نیز قدردانی می‌کنم. زنده باد میلان."

ژیرو صد و ده بار با پیراهن تیم ملی فرانسه به میدان رفته و 9 فصل نیز در لیگ جزیره توپ زد. او 90 گل در 225 بازی برای آرسنال و 39 گل در 119 بازی برای آبی‌های لندن به ثمر رساند. او همچنین با چلسی موفق شد در فصل گذشته به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کند. 

4416