محمدی: دربی بی مزه‌ای بود/ باید به صبر و انگیزه حسینی تبریک گفت

محمدی: دربی بی مزه‌ای بود/ باید به صبر و انگیزه حسینی تبریک گفت

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان اسبق سرخابی‌های پایتخت اعتقاد دارد دربی 96 بسیار بی‌کیفیت بوده است.

به گزارش فوتبالی، محمد محمدی با تاکید بر بی‌کیفیت بودن دربی اظهار داشت: دربی 96 واقعا از نظر فنی چیزی نداشت و بسیار بی مزه بود و حوصله نداشتم که بازی را ببینم. به نظرم اگر هواداران در ورزشگاه بودند، از دقیقه 30، به کیفیت بازی اعتراض می‌کردند.

وی افزود: غیر از ضربه سر عیسی آل کثیر که به تیر دروازه استقلال خورد موقعیت خاصی روی دروازه‌ها ایجاد نداشت. استقلال در این چند هفته به ثبات رسیده و ساختار دفاعی خوبی پیدا کرده است اما من اعتقاد دارم همانقدر که در کار دفاعی خوب هستی باید در کار هجومی هم خوب باشی. فرهاد مجیدی از بازیکنان دفاعی زیادی در ترکیب تیمش استفاده می‌کند اما فلسفه هر مربی قابل احترام است و سرمربی استقلال دوست دارد اول تیمش گل نخورد و بعد از آن روی سرعت و خلاقیت بازیکنانی مثل مهدی قایدی و ارسلان مطهری به گل برسد.

محمدی در مورد کیفیت پرسپولیس در بازی دربی گفت: فکر می‌کنم پرسپولیس اشباع شده بازی کرد. پرسپولیس به عنوان صدرنشین لیگ شرایط خوبی دارد اما خط حمله این تیم در دربی زهردار نبود و شاید هم لایه‌های دفاعی استقلال قدرت نفوذ را به پرسپولیس نداد.

دروازه‌بان اسبق پرسپولیس و استقلال در مورد احیای سیدحسین حسینی و نمایش خوب او در ضربات پنالتی بیان کرد: به حسینی تبریک می گویم. بهتر از همه درک می کنم که وقتی یک دروازه بان که فیکس بوده، نیمکت‌نشین می‌شود چقدر باید انگیزه و توان داشته باشد که دوباره به ترکیب اصلی تیمش برگردد. باید به بهزاد غلامپور و کشاورز که مربی دروازه‌بان‌های استقلال هستند تبریک گفت که موفق شده اند حسینی را احیا کنند. 

محمدی ادامه داد: از کنار اسم رشید مظاهری هم نباید به آسانی گذشت. اول فصل وقتی مظاهری جذب شد گفتم که استقلال از حضور دو دروازه بان آماده سود خواهد برد. 

او در مورد عملکرد حامد لک دروازه بان پرسپولیس اظهار داشت: لک هم گلر 6 دانگی است و سبک بازی‌اش را دوست دارم. او جسارت دارد و هنگام خروج بسیار مسلط عمل می کند.

9697