روزهای بد جنوب؛ اینجا خطر سقوط وجود دارد

روزهای بد جنوب؛ اینجا خطر سقوط وجود دارد

پایگاه خبری فوتبالی- هفته بیست و پنجم لیگ برتر در حسرت سه امتیاز برای نمایندگان فوتبال خوزستان به پایان رسید تا آنها سه رده پایانی جدول را اشغال کنند.

به گزارش فوتبالی، فولاد، استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان. این سه اسم به همین ترتیب در سه رده پایانی جدول لیگ برتر جای گرفته‌اند. ترتیبی که هر هوادار خوزستانی و حتی هر هوادار فوتبال را هم به درد می‌آورد. 

سه نماینده فوتبال خوزستان سه کاندیدای اصلی سقوط به لیگ دسته اول هستند و البته یکی از این دو تیم شانس ماندن دارند. با نتایجی که در این هفته رقم خورد صنعت نفت را باید تقریبا اولین تیم سقوط‌کننده به لیگ یک لقب داد. در این هفته صنعت نفت به هوادار باخت، استقلال خوزستان با ملوان مساوی کرد و فولاد خوزستان هم با آلومینیوم به تساوی رسید. 

آبادانی‌ها حتی با فراز کمالوند هم نتوانستند نتایج بد دوران بختیاری‌زاده و ویسی را جبران کنند و با شانزده امتیاز مدت‌هاست در قعر جدول جاخوش کرده‌اند. استقلال خوزستان و فولاد هم حالا با توجه به تساوی نساجی فقط کمی بالاتر از صنعت نفت قرار گرفته‌اند.

دو تیم همشهری با دو سناریوی مختلف روی نیمکت. استقلال خوزستان بدون تغییر سرمربی و با سیروس پورمورسوی و فولاد حالا با ویسی پس از آل ‌نعمه، ایگناسیو، گلادیسون و علیرضا منصوریان. فولاد تنها تیم فصل است که هیچ بردی را در هفت هفته اخیر نداشته است و نکته عجیب دیگر این که عبدالله ویسی پس از پنج هفته ناکامی روی نیمکت صنعت نفت حالا همان روند را در فولاد هم ادامه داده است.

هواداران خوزستانی امیدوارند که تیم‌های آنها بتوانند در این هفته‌های پایانی کمی به اوضاع خود سروسامان بخشیده و حداقل این که صد در صد سقوط‌کننده از میان سرزمین آنها نباشد.

4326