رویارویی بارسلونا با یک تیم بوندسلیگایی در تابستان

رویارویی بارسلونا با یک تیم بوندسلیگایی در تابستان

پایگاه خبری فوتبالی - در این روز ها که هنوز فصل جدید فوتبال باشگاهی در اروپا به طور رسمی استارت نخورده است، تیم های مختلف به دنبال انجام بازی های دوستانه و همچنین تنظیم یک برنامه برای پیش فصل خود هستند تا به خوبی خود را برای شروع فصل جدید آماده کنند.

به گزارش فوتبالی، اکنون باشگاه بارسلونا هم تاریخ یکی از بازی های دوستانه خود در تابستان را مشخص کرده است. در واقع شاگردان رونالد کومان در تاریخ 31 جولای یا همان 9 مرداد به مصاف اشتوتگارت خواهند رفت و بدین ترتیب یک بازی دوستانه با یک تیم بوندسلیگایی برگزار خواهند کرد. 

رونالد کومان به دنبال آماده کردن تیمش برای فصل جدید است چرا که آن ها در فصل گذشته تنها موفق به فتح کوپا دل ری شدند و نتوانستند جام های دیگری به دست بیاورند و به همین علت اکنون می خواهند فصل متفاوتی را رقم بزنند و به دنبال این هستند که بازی های پیش فصل و دوستانه مناسبی را برگزار کنند.

بارسلونا در این روز ها باید تکلیف لیونل مسی را هم روشن کند چرا که این بازیکن هنوز قرارداد جدیدی را با بارسلونا به امضا نرسانده است و ماندنش هنوز قطعی نشده است. باید دید که در نهایت چه اتفاقاتی هم در این باره رخ خواهد داد.

1470