اشتوتگارت 2-3 دورتموند؛ جوانان به داد تیم رسیدند

اشتوتگارت 2-3 دورتموند؛ جوانان به داد تیم رسیدند

پایگاه خبری فوتبالی - بروسیا دورتموند در برابر اشتوتگارت به پیروزی حساسی دست پیدا کرد. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته بیست و هشتم بوندسلیگا آلمان، تیم‌های اشتوتگارت و بروسیا دورتموند از ساعت 21 در ورزشگاه مرسدس بنز آرنا به مصاف هم رفتند. 

در نیمه اول؛ تیم میزبان در دقیقه 17 توسط ساشا کالاخدزیچ به گل رسید. پس از آن شاگردان ادین ترزیچ حملات خود را برای رسیدن به گل تساوی روی دروازه میزبان پایه ریزی کردند، اما به دلیل بی دقتی مهاجمان و درخشش مدافعین اشتوتگارت، هیچ کدام از حملات ثمر بخش نبود تا نیمه اول این دیدار با نتیجه 1-0 به سود میزبان به پایان برسد. 

در نیمه دوم، دورتموند خیلی سریع در دقیقه 47 توسط بلینگهام با پاس گل جیوانی رینا دو جوان 17 و 18 ساله خود به گل اول رسید. در دقیقه 52 رویس گل دوم را برای زنبورها زد. پس از آن کنترل بازی به دست اشتوتگارت افتاد و حالا آن‌ها بودند که باید برای حداقل به تساوی کشاندن بازی حمله می‌کردند. در دقیقه 78، دنیل دیداوی مهاجم اشتوتگارت همه چیز را برابر کرد، اما خوشحال میزبان زیاد طول نکشید و در دقیقه 80 انسگر کناف هافبک 19 ساله دورتموند، گل پیروزی را زد تا آن‌ها با دست پر از این دیدار جذاب و پرگل بیرون آیند. این دیدار با نتیجه 2-3 به سود دورتموند پایان یافت.

دورتموند با پیروزی در این دیدار 46 امتیازی شد و 7 امتیاز با فرانکفورت رده چهارمی برای گرفتن جواز حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده فاصله دارد.

4416