دورتموند 1-5 اشتوتگارت؛ لانه‌ی زنبورها بر سرشان خراب شد!

دورتموند 1-5 اشتوتگارت؛ لانه‌ی زنبورها بر سرشان خراب شد!

خبرگزاری فوتبالی - در هفته یازدهم بوندسلیگا، دورتموند در ورزشگاه خانگی خود به مصاف اشتوتگارت رفت و با نتیجه‌ای سنگین شکست خورد و تحقیر شد. در این بازی دورتموند در ابتدا توانست گلی که در نیمه اول دریافت کرده بود را در همان نیمه جبران کند اما پس از آن دیگر بازی را شل گرفت و با نتیجه‌ای سنگین شکست خورد. عملکرد اشتوتگارت در این بازی بسیار درخشان بود.

به گزارش فوتبالی، در هفته یازدهم بوندسلیگا یک نتیجه‌ی جالب رقم خورد و آن هم شکست 5 بر 1 دورتموند در مقابل اشتوتگارت در خانه بود. دورتموندی ها فکرش را نمی‌کردند که در لانه‌ی زنبور خود با این نتیجه شکست بخورند و تحقیر بشوند. در این بازی در ابتدا در دقیقه 26 دروازه دورتموند روی یک ضربه پنالتی باز شد و پس از آن بود که زنبور ها به تقلا افتادند تا بازی را از دست ندهند. پس از آن در دقیقه 39، رینا روی پاس مارکو رویس موفق شد دروازه اشتوتگارت را باز کند و دورتموندی ها تا حدودی به بازی برگردند اما پس از آن دوباره حساب کار از دستشان در رفت.

در نیمه‌ی دوم این دیدار، چهار بار دیگر دروازه دورتموند باز شد تا اشتوتگارت بردی مقتدرانه را در این هفته از رقابت‌های لیگ آلمان تجربه کند. در این بازی عملکرد وامانگیتوکا بسیار به چشم آمد به طوری که او دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد.

1470