مهاجرانی: شانس برد استقلال و پرسپولیس مساوی است

مهاجرانی: شانس برد استقلال و پرسپولیس مساوی است

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: یکی از جملات تکراری درباره شهرآورد این است که نتیجه این مسابقه قابل پیش‌بینی نیست و دو تیم شانس مساوی برای برنده شدن دارند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، «‌حشمت مهاجرانی» روز پنجشنبه با اشاره به برگزاری شهرآورد بیست‌وچهارم تیرماه اظهار داشت: استقلال و پرسپولیس در آخرین بازی خود در لیگ برتر به پیروزی رسیده‌اند و با آمادگی کامل پا به شهرآورد بزرگ پایتخت می‌گذارند.

وی افزود: یکی از جملات تکراری درباره شهرآورد این است که نتیجه این مسابقه قابل پیش‌بینی نیست و دو تیم شانس مساوی برای برنده شدن دارند.

سرمربی اسبق تیم ملی خاطرنشان کرد: مهم این است که چه اتفاقاتی در طول مسابقه رخ خواهد داد،هر تیمی که کمتر اشتباه کند پیروز میدان خواهد شد.

مهاجرانی تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرآورد در جام حذفی برگزار می‌شود دو تیم با احتیاط پا به زمین مسابقه خواهند گذاشت و سعی می‌کنند اول گل نخورند.

وی تاکید کرد: هر دو تیم در خط هافبک نفراتی در اختیار دارند که می‌توانند سرنوشت مسابقه را به سود خود رقم بزنند،هافبک‌ها نقش مهمی در بازی فردا دارند.

سرمربی اسبق تیم ملی در پایان گفت: امیدوارم د تیم در بازی فردا نمایش قابل قبول و خوبی را به نمایش بگذارند که همه از تماشای آن لذت ببرند.

1470