آخرین وضعیت فن دایک و دیگر مدافعان لیورپول از زبان کلوپ

آخرین وضعیت فن دایک و دیگر مدافعان لیورپول از زبان کلوپ

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول خبرهای مثبتی و خوشحال کننده‌ای درخصوص ویرجیل فن دایک و جو گومز دو مدافع تیمش، به هواداران لیورپول داد.

به گزارش فوتبالی، لیورپول برنامه پیش فصل خود را در کشور اتریش آغاز کرد و در حال حاضر ویرجیل فن دایک، جو گومز، ترنت الکساندر آرنولد و ویرجیل فن دایک در این اردو حضور دارند. فن دایک ستاره هلندی لیورپول در قلب خط دفاعی سال گذشته در ماه اکتبر در دیدار مقابل اورتون به شدت مصدوم شد و فصل و یورو 2020 را از دست داد. همین موضوع سبب شد تا لیورپول نتواند روند خوب فصل گذشته خودش را داشته باشد. 

به نقل از اسکای اسپورتس، کلوپ سرمربی سابق دورتموند درباره وضعیت ویرجیل فن دایک و گومز به وب سایت رسمی باشگاه لیورپول گفت: "ویرجیل و جو فعلا نمی‌توانند در دو نوبت با ما تمرین کنند. البته آن‌ها نوبت دوم خود را پیش کادر پزشکی باشگاه می‌گذرانند. تنها خبری که می‌توانم بدهم، همین است. البته حال آن‌ها بسیار خوب به نظر می‌رسد. نمی‌دانم دقیقا چه زمانی می‌توانیم قدم بعدی را برداریم، اما در چهار هفته آینده این اتفاق رخ خواهد داد."

کلوپ همچنین راجع به آرنولد و ماتیپ نیز گفت: "جوئل بیشترین شانس را در حال حاضر برای بازگشت به تمرینات دارد. مصدومیت ترنت نیز جدی بود، اما آنچنان خطرناک نبود."

4416