تیم برتر یورو 2020 با حضور پنج ایتالیایی و بدون رونالدو

تیم برتر یورو 2020 با حضور پنج ایتالیایی و بدون رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - تیم برتر یورو 2020 اعلام شد که پدری هافبک بارسلونا و پدیده تیم ملی اسپانیا نیز در این ترکیب حضور دارد.

به گزارش فوتبالی، در تیم برتر اعلام شده توسط یوفا، جیانلوئیجی دوناروما دروازه بان ایتالیایی درون دروازه قرار دارد، واکر، بونوچی، مگوایر و اسپیناتزولا خط دفاعی را تشکیل می دهند. آخری با وجود مصدومیت در یک چهارم نهایی مقابل بلژیک عنوان بهترین دفاع چپ مسابقات را کسب کرده است. در خط هافبک، پدری در کنار جورجینیو از ایتالیا و هویبرگ از دانمارک قرار گرفته است.

در خط حمله، کریستیانو رونالدو بهترین گلزن مسابقات خط خورده و جای خود را به لوکاکو داده است که یک مرحله بیشتر در مسابقات دوام آورد. بقیه خط حمله را فدریکو کیه زا و روحیم استرلینگ تکمیل می کنند. مطابق انتظار حضور بازیکنان ایتالیا و انگلیس در ترکیب پرشمار است. در حقیقت پنج بازیکن از ایتالیا، سه بازیکن از انگلیس در این تیم حضور دارند و بلژیک، اسپانیا و دانمارک هم هر کدام یک نماینده دارند.

کارشناسان یوفا که این ترکیب را انتخاب کرده اند بدین شرح هستند: پاکی بونر، استبان کامبیاسو، فابیو کاپلو، کاسمین کونترا، کورین دیاکره، ژان فرانسوا دومارگه، دوشان فیتزل، استفان فرویند، فرانس هوک، آیتور کارانکا، رابی کین، خینس ملندز، دیوید مویس، میکسو پاتلاینن، پیتر رودبک و ویلی روتن اشتاینر.

4125