حلالی: تیمها در دربی محتاط بازی می کنند

حلالی: تیمها در دربی محتاط بازی می کنند

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می گوید در دربی پیش رو تیم ها محتاط تر بازی خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، اسماعیل حلالی درباره دربی روز پنجشنبه اظهار کرد: شرایط پرسپولیس بهتر از این نمی شود چون تیم در لیگ نتایج بسیار خوبی کسب کرده است ما هم در آسیا شرایط خوبی داشتیم و هم در لیگ داخلی خودمان وضعیت خوبی را تجربه می کنیم. درست است که فاصله امتیازی ما با سپاهان زیاد نیست اما به هر حال در صدر جدول قرار داریم و روزهای خوبی را سپری می کنیم.

وی در ادامه به مشکلات  مالی پرسپولیس اشاره و گفت: متاسفانه در ایران باشگاه داری بسیار سخت شده است باشگاه ها چون در آمد خاصی ندارند کار برایشان سخت شده است. اگر قرار باشد کار را درست انجام بدهید باز هم یک جای کار می لنگد چون بدهی های زیادی وجود دارد. یک اکیپ صدنفره نیاز دارد تلاش کنند تا یک باشگاه وضعیت مالی خوبی پیدا کند.

وی همچنین گفت: دیدار برابر استقلال در جام حذفی برگزار می شود و جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد مطمئنا هر تیمی که با تمرکز بالا و آمادگی بهتر بازی کند می تواند نتیجه بهتری بگیرد.

وی درباره حواشی پیش از مسابقه و بیانیه نویسی باشگاه های استقلال و پرسپولیس علیه یکدیگر هم گفت: من ترجیح می دهم درباره این گونه مسائل زیاد صحبت نکنم اما تنها خواهشی که دارم این است که کارمان را در زمین مسابقه انجام دهیم و سعی کنیم تیممان را برای زمین مسابقه آماده کنیم. ما به عنوان پرسپولیس همیشه حرفمان را درون زمین زده ایم و به کسی بی احترامی نمی کنیم. البته در سالهای نه چندان دور هم درگیری های زیادی در زمین شکل می گرفت که من در هیچ کدام از این درگیری ها حضور نداشتم و الان برنده هستم چون دوستان زیادی هم در پرسپولیس و هم در استقلال دارم. اینگونه مسائل همیشه تمام می شود و دوستی ها باقی می ماند.

وی در پاسخ به این سوال که شرایط تیم ها در جدول چقدر می تواند روی بازی تاثیر بگذارد اظهار کرد: در دربی ها شرایط تیمها در جدول و همینطور برد و باخت ها هیچ تاثیری در عملکرد تیم ها ندارد همانطور که گفتم هر چقدر تمرکز تیم ها بیشتر باشد بازیکنان آماده تر باشند و دستورات تاکتیکی را به خوبی اجرا کنند برنده خواهند بود. البته از آنجا که بازی در جام حذفی برگزار می شود شرایطش با لیگ متفاوت است. من فکر می کنم تیم ها با احتیاط بیشتری بازی می کنند  که گلی دریافت نکنند. شاید به همین خاطر بازی به ۱۲۰ دقیقه بکشد.

7474