اسماعیل حلالی: پرسپولیس یک هفته قبل از پایان فصل قهرمانی اش مسجل می شود

اسماعیل حلالی: پرسپولیس یک هفته قبل از پایان فصل قهرمانی اش مسجل می شود

وب سایت رسمی فوتبالی- هافبک سابق پرسپولیس معتقد است پرسپولیس یک هفته مانده به پایان این فصل، قهرمانی اش را مسجل می کند.

 به گزارش فوتبالی، اسماعیل حلالی با اشاره به شرایط پرسپولیس در بازی برابر سپاهان به فوتبالی گفت: 2 تیم روی 3 امتیاز این بازی حساب ویژه ای باز کرده بودند و همین مساله باعث شده بود این دیدار از نظر فوتبالی چندان جذاب نباشد. اگر پرسپولیس در این بازی پیروز می شد، تا 80 درصد راه قهرمانی اش را هموار کرده بود. به هر حال حواشی اول بازی و در جریان آن به لحاظ کیفی و فنی این بازی را تحت الشعاع قرار داده بود. 

وی ادامه داد: در این دیدار پرسپولیس موقعیت های بهتری را در برابر حریفش داشت اما به اعتقاد من شاید اگر حساسیت های پایان فصل نبود و اگر این بازی در میانه فصل برگزار می شد، به طور قطع جذابیت فوتبالی بیشتری داشت.

 حلالی ضمن تقبیح اتفاقات حاشیه ای این دیدار خاطرنشان کرد: من هیچ وقت دوست ندارم در زمین فوتبال این اتفاقات را ببینم، حتی اگر بازنده باشم. مرگ یک هوادار و زخمی شدن تعدادی از هموطنان مان و همین طور بی احترامی به یکدیگر در میدان ورزش، می تواند زنگ خطری برای ما و فوتبال ما باشد. با این اتفاقات ورزش ما رفته رفته به بیراهه می رود.

هافبک سابق پرسپولیس در ادامه در خصوص بازی پرسپولیس برابر تراکتورسازی در تبریز تصریح کرد: به نظر من پرسپولیس مثل بازی برابر سپاهان این دیدار را هم مدیریت می کند. به اعتقاد من پرسپولیس در یک هفته مانده به پایان فصل قهرمانی اش را مسجل می کند. 

حلالی در پایان ضمن تمجید از عملکرد خوب سیدجلال حسینی و محمد نادری گفت: به نظر من این 2 بازیکن پرسپولیس در این فصل بی نوسان ترین بازیکنان پرسپولیس بودند. نفراتی چون بشار، علیپور، ترابی هم جز خوب های پرسپولیس در طول فصل بودند اما اگر بخواهیم عملکرد کلی تیم را در طول فصل تا به امروز مورد بررسی کنیم، عملکرد سیدجلال و محمد نادری بی نقص بوده است.

7655