اندوه انگلیسی‌ها و خوشحالی ایتالیایی‌ها پس از قهرمانی در یک قاب

اندوه انگلیسی‌ها و خوشحالی ایتالیایی‌ها پس از قهرمانی در یک قاب

پایگاه خبری فوتبالی - فینال رقابت های یورو 2020 هم برگزار شد و بالاخره تکلیف قهرمان این دوره از رقابت های جام ملت های اروپا بدین ترتیب روشن شد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی ایتالیا در یک بازی نفس گیر که در پایان 90 دقیقه بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و در وقت های اضافه هم گلی در آن رد و بدل نشد، توانست در ضربات پنالتی با عملکرد خوب دروازه بان خود یعنی جیانلوئیجی دوناروما قهرمان رقابت های یورو 2020 شود و بدین ترتیب جام را بالای بدست بیاورد.

اما فوتبال مملو از اشک ها و لبخند هاست که در پایان بازی های مهم و فینال ها می توان تصاویر و قاب های جالبی را از غصه و شادی در کنار هم دید. در فینال یورو 2020 هم همین اتفاق افتاد و پس از زده شدن آخرین پنالتی توسط ساکا و مهار دوناروما که منجر به قهرمانی تیم ملی ایتالیا شد، انگلیسی ها بسیار ناراحت بودند و در سوی دیگر میدان ایتالیایی ها جشن می گرفتند و به خوشحالی می پرداختند.

بدین ترتیب ایتالیا این تورنمنت را با جشن و خوشحالی به پایان برد و یک پایان خوش در این تورنمنت داشت اما انگلیسی ها باز هم در فتح جام ملت های اروپا ناکام ماندند تا طلسم ناکامی هایشان در تمام ادوار این تورنمنت ادامه داشته باشد.

1470